klarblå himmel & stekande sol

hhey. <3
jag måste bara få berätta en sak som hände innan.
jag och micaela var vid stranden.
då kom några snygga killar vi spanade in lite :)
sen gick vi för att kolla på när nårah vindsurfade.
vi kolla lite på dom killarna också.. ;)
då kom en kille fram till oss och sa såhär till mej.

- kan dom få ditt nummer?
- hur gamla är dom? sa jag då
- 15
HERREGUD tänkte jag då...
- okejjdå
och så gav jag dom mitt nummer.

sen så gick micaela fram till dom.
och när hon kom tillbaka sa hon att
dom skulle hem, men i själva verket
hade hon sagt till dom att komma!
och så kom dom och så skakade dom
hand med mej :O XD <3

- hur gamla är ni då? frågade jag
- 16, du då?
- det vill ni inte veta, sa jag
- joo. sa dom
- hon ska börja 7an, sa micaela
- VAAAAAAAAAAH?!?!?
- jajaja, sa jag vad trodde ni?
och så visade det sej att dom
trodde jag skulle börja 9an! :O

det ena ledde till det andra och nu ska vi träffa dom ikväll.

// kraam. (L)

Kommentarer
Postat av: elinolsson §

hahahaha, malin! :O <3

2010-06-26 @ 17:27:51
Postat av: E L L E N

sv;Hihih okej ska bli mer av det!:))<3

2010-06-26 @ 19:44:47
URL: http://ellentyrahaaaglund.blogg.se/
Postat av: malin

sv; ahhah, jag vet XD <333

2010-06-26 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/MSN ej synlig för andra

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0