dagarnaa - ♥

tjaabbbaah bloggen! (L)
ska berätta lite om min vecka..

mån: Volleyboll , "as usual"
ganska kul förutom att man
inte fattar ngnt av det finnen säger..
XP övade på smashar (:

tis: annette svek mig o felicia.. vi
fick inte byta om i killarnas omkl
som hon lovat.. (: förkyyld.. <3

ons: drama-badet... <3
ni vet.. <3

tor: volleyboll (: SR sjuhärad
kom hem till oss o intervjuade mig (L)

fre:  Idrott. mästarnas mästare. jag var
inte med så jag fick stå o skratta åt
hur dom andra plågades (: var med i
radio :D sääxxiiig FG :* <3

lör: Nu sitter jag här. uttråkad.
snart kommer några killar hem till
oss o sååh (: skojjh :D <33


KRAM KRAM! ♥


Kommentarer
Postat av: hon som saknar dej mest, elin olsson ! <333

hittar de inte på aftonbladet :O <3

2010-04-25 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/MSN ej synlig för andra

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0