Häääjj:)

dagen har varit lång, jag gick upp
typ vid 9 för att gå på tipspromenaden.
Sköjjsiigt!:D Jag vaann en ful burk
som en spargris med ett lås. Annie
kom 1a och vann ett hotello spel.
Och karro som kom 2a vann det
vi hälst inte ville ha, en fuul film,
"Jag är en fisk" Nu pratar jag med
trevliga my, och snart tutar det i
luren, felicia ska snart ringa. Jag
och My pratar om discot
- haaaaaaaaaa aa aa, skriker my ;P
Discot ska bli så j**vla kul!
Hem till felicia efter skolan
då vi förmodligen filmar lite.
Sedan bär det av till skolan
då vi fixxar inför discot.
och sedan partar vi loss;P
och till sist sover vi över
hos mig:) Vi kommer ha
såå j**vla kuul!<33
Pusssokraaoom(LL):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/MSN ej synlig för andra

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0